آژاکس۲(کودتای توئیتری ۸۸)

دکتر حسن عباسی در تاریخ ۸۸/۵/۱۰ در سخنرانی با عنوان “آژاکس ۲، بررسی کودتای توئیتری ژوئن ۲۰۰۹” به تبیین آن‌چه توسط رسانه‌هایی مانند سایت وزارت خارجه اسرائیل، BBC Persian (بی‌بی‌سی فارسی)، VOA (صدای آمریکا) و همچنین شبکه‌های اجتماعی و مینی‌بلاگ‌هایی مانند Facebook.com (فیس بوک) و Twitter.com (توئیتر) در مهندسی اجتماعی و به مدیریت آشوب، مدیریت محتوایی و اطلاع‌رسانی و دامن‌زدن به اغتشاشات انجامید اشاراتی مستند می‌کند. در ادامه به آنچه که تحت عنوان پروژه آژاکس ۲ در خصوص انتخابات ۸۸ در ایران توسط جریان‌های خارجی ترسیم شد، پرداخته می‌شود. راهبردی که توسط دموکرات‌ها به “استراتژی توئیتری اوباما” مشهور است.

ویدیو های پیشنهادی برای شما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *